کارگروه امور زیربنایی شهرستان زرند با موضوع تخصیص زمین به متقاضیان طرح ملی جوانی جمعیت برگزار شد.

 جلسه کارگروه امور زیربنایی شهرستان زرند با موضوع تخصیص زمین به متقاضیان طرح ملی جوانی جمعیت به ریاست آقای موسوی معاون استاندار،  حسینی نژاد فرماندار زرند و جمعی از مدیرکل آب منطقه‌ای، امور جهاد کشاورزی، محیط زیست و ... در کرمان برگزار شد.

حسینی نژاد فرماندار زرند گفت: مطالعات در خصوص مکان یابی سایت‌های واجد شرایط واگذاری به جهت احداث شهرک‌های مسکونی در ۹ سایت اولیه انجام شده که در این جلسه سایت شماره ۶ در محدوده شهر غربی روستای داهوئیه به مساحت ۲۶ هکتار به تایید اعضا رسید.

وی افزود: در خصوص آماده سازی این سایت زیر ساخت‌های لازم نظیر آب برق گاز و راه دسترسی مناسب با ساخت تقاطع غیر همسطح در محل ورودی به سایت توسط ادارات مربوطه آماده گردد.

وی بیان داشت: امید است با اضافه شدن محدوده اشاره شده مشکل متقاضیان که وضعیت ثبت نام آنها نهایی شده و در مرحله تخصیص زمین قرار گرفته اند حل شد.

 وی بیان کرد: از ۸ سایت پیشنهادی که در اطراف شهر زرند، ریحان‌شهر، خانوک، یزدان آباد و دشت خاک قرار گرفته اند با حل مشکلات آنها می‌توان بخشی از این سایت‌ها را در آینده نزدیک به محدوده‌های قابل واگذاری در طرح نهضت ملی و جوانی جمعیت شهرستان اضافه کرد و در این موضوع رفع مشکل متقاضیان گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار